Koronaviruso kontekste nuolat kintanti situacija verčia koreguoti ir mūsų pažadus jums. Nuo karantino paskelbimo Lietuvoje siuntų skaičiui OMNIVA paštomatais išaugus 60 proc., laikinai koreguojame paštomatinių siuntų pristatymo tvarką. Norėdami būti visiškai skaidrūs su jumis pirmiausia apie visus pakitimus pranešame jums.

Visi Lietuvos Kurjeriai šiuo metu dirba karštojoje fronto linijoje pilnu pajėgumu ir kiekvieną jūsų siuntinį stengiasi kaip įmanoma operatyviau pristatyti gavėjui. Neužmirškime jų atsidavimo ir pasakykime Jiems AČIŪ.    #PadėkokKurjeriui

OMNIVA paštomatinės siuntos gali vėluoti 1-5 darbo dienų

 

Drastiškai padidėjus siuntų skaičiui, kai kurie OMNIVA paštomatai yra pilnai užimti. Dėl šios priežasties kitos dienos pristatymas tampa labai sudėtingas – numatome galimą siuntų vėlavimą iki 5 darbo dienų. Informacija apie pilnai užimtus paštomatus bus atnaujinama kartą per savaitę:  paštomatų sąraše prie „karštųjų“ paštomatų atsiras prierašas „perpildytas!“. Visų paštomatų sąrašą galite rasti čia.

Atsinaujinkite paštomatu informaciją savo el. parduotuvėje

 

Visus savo verslo klientus skatiname savo el. parduotuvėse kasdien atnaujinti OMNIVA paštomatų sąrašą, kuriame automatiškai bus atnaujinami „karštieji“ paštomatai. Jie bus pažymėti specialia žyma, tam, kad jūsų klientai pasirinktų jiems patogiausią laisvą paštomatą. Jeigu jūs savo el. parduotuvėje esate įdiegę OMNIVA paštomatų modulius, informacija juose atsinaujins automatiškai.

Siuntos nukreipiamos į artimiausią laisvą paštomatą

 

Siuntos, kurios netelpa į pilnai užimtus paštomatus, bus automatiškai nukreipiamos į artimiausią laisvą OMNIVA paštomatą be išankstinio perspėjimo.

Kviečiame  būti pilietiškais ir solidarizuotis

Norime jūsų paprašyti – paraginkite savo klientus solidarizuotis ir atsiimti siuntas iš paštomato kaip įmanoma greičiau. Skatindami klientus būti pilietiškais ir kuo greičiau atsiimti savo siuntas šioje neeilinėje situacijoje, galėsime užtikrinti, kad kiekvieną siuntinį pristatysime į patį artimiausią paštomatą gavėjui ir maksimaliai sumažinsime galimų vėlavimų riziką. Ačiū!

Dėkojame visiems už supratingumą ir susitelkimą šioje situacijoje. Tik dirbdami išvien galėsime užtikrinti kokybiškas, greitas ir saugias siuntų pristatymo paslaugas kiekvienam.

Primename, kad „Omniva LT“ administracija dirba nuotoliniu būdu iki kovo 30 d., situacijai pasikeitus šis terminas bus pratęsiamas, tačiau bendrovė dirba įprastiniu režimu.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus verslo klientų klausimus rasite čia.

Jeigu turite bet kokių papildomų klausimų – kviečiame kreiptis į jūsų vadybininką.

 

Būkite sveiki,
Omniva Lietuva