Omniva siuntų pristatymas

Sveiki,

Dėl koronaviruso protrūkio grėsmės Lietuvoje paskelbus ekstremalią situaciją, ėmėmės prevencinių veiksmų, kad būtų užtikrintas mūsų darbuotojų, klientų bei visuomenės sveikatos saugumas. Suprantame, kad apsipirkimas internetu tampa dar viena svarbia prevencijos priemone ir dedame visas pastangas išlaikyti įsipareigojimą siuntas pristatyti laiku bei įprastine tvarka. Vis dėlto, dėl tikėtinai išaugsiančio siuntų srauto, prašome kantrybės, jei siuntų pristatymas šiek tiek vėluotų.

Nepaisant to, kad visa mūsų bendrovės veikla vyksta įprastu režimu jei prognozuojate siuntų augimą ar mažėjimą nuo įprastų kiekių, prašome apie tai informuoti savo vadybininką. To prašome, siekiant efektyvaus bendradarbiavimo ir bendrų klientų lūkesčių užtikrinimo dėl siuntų gavimo esant dabartinei situacijai.

Dalinamės prevenciniais ir organizaciniais veiksmais, kurių imamės visos įmonės mastu:

Paštomatų dezinfekcija: valomas ne tik ekranas, bet ir visi pagrindinio modulio paviršiai, kurie yra liečiami naudojantis paštomatu;
Dezinfekuojami kurjerių skaneriai;
Pakeista patalpų valymo tvarka, daugiau dėmesio skiriama paviršiams dezinfekuoti;
Įpareigojame darbuotojus laikytis ypatingos asmeninės ir darbinės higienos ir tam suteikėme visas priemones;
Bendrovės administracija iki kovo 27 d. dirba nuotoliniu būdu. Esant reikalui ir oficialių institucijų reikalavimams, terminą pratęsime;
Uždraustos visos komandiruotės bei fiziniai susirinkimai;
Kurjeriai dirba su vienkartinėmis pirštinėmis, keičia jas kaskart aptarnavę paštomatą;
Dezinfekuojami visi automobilių salonų paviršiai;
Siekiant išvengti tiesioginio kontakto, kurjeriai siūlo gavėjams kurjerines siuntas nukreipti į paštomatus. Situacijai progresuojant, visos privačių klientų kurjerinės siuntos gali būti nukreipiamos tik į paštomatus.

Kviečiame jus prisidėti prie prevencijos ir prašome laikytis mūsų rekomendacijų:

• Suruoštas siuntas palikti kuo arčiau įėjimo į patalpas durų, kad kurjeris turėtų galimybę kuo greičiau pasiimti siuntas;

• Sveikinantis su kurjeriu neduoti rankos;

• Skatinti klientus rinktis bekontaktį pristatymo būdą – į paštomatus; pagal galimybę išjungti kurjerinio pristatymo paslaugą;

• Nesiūlyti klientams užnešimo į patalpas paslaugos, nes jos neteiksime.

Primename, kad siuntas siunčiant ir gaunant paštomatais išvengiama artimo kontakto su kurjeriu ar kitu žmogumi. 288 iš 300 „Omniva LT“ paštomatų yra įrengti lauke, atvirose vietose, o tai taip pat maksimaliai sumažina socialinio kontakto tikimybę.

Viena iš svarbiausių priemonių, siekiant išvengti viruso plitimo, – kuo dažniau plauti rankas. Ja vadovaujasi visi mūsų bendrovės darbuotojai. Taip pat visose „Omniva LT“ patalpose ir automobiliuose yra dezinfekcinio skysčio. Juo kiekvienas kurjeris papildomai dezinfekuoja rankas pristatydamas siuntas į paštomatus.

Kurjeriai dezinfekuoja visus paštomatų paviršius – tiek liečiamuosius ekranus, tiek dureles – kas kartą jais naudodamiesi. Jie dirba su vienkartinėmis pirštinėmis, kurios yra keičiamos iš karto aptarnavus paštomatą.

Visi „Omniva LT“ paštomatai turi bekontakčio atsiskaitymo būdą, tačiau, siekiant maksimaliai išvengti bet kokio galimo kontakto, naudojantis paštomatu klientams siūlome mūvėti pirštines.

Tikime, kad laikydamiesi visų prevencinių priemonių būsime sveiki, o siuntos pristatys kiekvienam iš mūsų dar daugiau džiaugsmo.

Jeigu turite bet kokių papildomų klausimų – kviečiame kreiptis į savo vadybininką. Stengsimės kuo skubiau atsakyti į visus rūpimus klausimus.

Geros savijautos linkėdama,
Omniva Lietuva

Svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kurių informacija padeda pagerinti puslapį ir jūsų patirtį.